Subject: FW: Lungu silla täitmistagatise vähendamise taotlus
From: "Kalmer Helgand" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 08:32:05 +0300

Tere!

Edastan Lungu silla OJV täitmistagatise vähendamise taotluse.

Kalmer

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 4:25 PM
To: Kalmer Helgand <[email-masked]>
Subject: Lungu silla täitmistagatise vähendamise taotlus

Tere!

Saadan taotluse täitmistagatise vähendamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Oleg Lužetski

OÜ Insten Projekt

Mobiiltelefon: +372 520 7378

E-post:         <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www:            <http://www.insten.ee/> www.insten.ee

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.